Halfdan Timm
Partner og Head of Social hos Obsidian Digital

Halfdan Timm er partner og Head of Social hos det digitale bureau Obsidian Digital.

Her hjælper han virksomheder som Lasertryk, Saxo.com og Unisport med at tjene flere penge med digital markedsføring.

Halfdan er tidligere direktør og stifter i JUF.dk ApS, der i 2015 blev solgt til konkurrencen Ageras A/S, der er en del af Amino-huset.

Foruden MarketingCast har Halfdan undervist på bl.a. MarketingCamp og Digital Marketing og underviser løbende hos IBC i Kolding og Personalejuridisk Institut i København og Aarhus i digital markedsføring.

Halfdan Timm har også skrevet den første bog i Danmark om Facebook annoncering.

Halfdan´s oplæg til MarketingCast 2017

B2B-annoncering på Facebook

Mange virksomheder tror, at Facebook er et B2C-medie og LinkedIn er et B2B-medie. Men det er en fejlagtig måde at se det på, for det er de samme mennesker, der er til stede på begge medier. Den store forskel ligger i, at Facebook giver flere muligheder til en lavere pris.

Med Halfdan Timms oplæg får du viden om:

  • Hvordan du definerer virksomhedsejere, C-level-medarbejdere, bestyrelsesmedlemmer og andre interessante målgrupper

  • Hvordan du tilpasser din annoncering til de længere salgsperioder for komplekse produkter og ydelser

  • Hvordan du kan komplimentere din Facebook-annoncering med de elementer af LinkedIn, der faktisk virker

Oplægget er til alle, der arbejder med B2B-annoncering – uanset om de er i gang i forvejen eller gerne vil begynde.

Halfdan´s oplæg til MarketingCast 2016

Tjen penge med retargeting på AdWords, Facebook & Instagram

Med retargeting har du mulighed for at målrette annoncering mod personer, der i forvejen har været inde på dit website og vise interesse for et eller flere produkter. Med Halfdan Timms oplæg lærer du:

  • Hvilke platforme, der giver det bedste afkast for dine annonceringskroner

  • Hvordan du opretter flows med flere annoncer og modner dine kunder

  • Hvordan du automatiserer din markedsføring med retargeting

  • Og meget mere.

Retargeting er ofte den vertikal inden for digital markedsføring, der giver det højeste afkast. For at forblive konkurrencedygtig mod dine konkurrenter, er det derfor en forudsætning, du har styr på retargeting-aspektet af din markedsføring. Invester en time i retargeting. Det betaler sig hjem mange gange.