Lars Skjoldby
Stifter af Skjoldby&Co

Lars har arbejdet professionelt med internettet siden udgangen af 90’erne og har drevet virksomhed online siden årtusindskiftet.

Han er stifter af online marketing bureauet Skjoldby & Co, hvor de hjælper danske virksomheder med at komme i kontakt med deres kunder.

Det gør de ved hjælp af søgemaskineoptimering samt annoncering på AdWords, Bing, YouTube og Facebook.

Lars´ oplæg til MarketingCast 2016

15 taktikker der skalerer din linkbuilding-strategi

Gode links er (stadig) den mest afgørende faktor for at opnå top placeringer på Google. Men det er også den disciplin, som flest har sværest ved at udføre.

Går du efter et link ad gangen, når du i bedste fald status quo med konkurrenterne. Og i værste fald sakker du bagud.

I dette indlæg afslører Lars Skjoldby, hvordan du indarbejder skalering ind i din linkbuilding-strategi og hvordan du laver en linkbuilding-kampagne ved hjælp af content marketing, der skaber mange links.

Du får 15 konkrete taktikker baseret på nogle af Lars’ største succeskampagner – PLUS nogle af hans største fails, så du undgår at gøre det samme.