Rikke Marie Søegaard
Indehaver og senior content strateg hos Another Agency

Rikke Marie Søegaard er indehaver af content marketing bureauet, Another Agency.

Sammen med kollegerne hjælper hun B2B virksomheder som GE Healthcare, Metro Therm og Xtel med at opnå større synlighed, få flere varme leads og flere salg.

Det gør hun gennem relevant, målbart indhold tilpasset målgruppens behov, kontekst og digitale adfærd.

Rikke underviser virksomheder om content marketing og samspillet mellem brugervenlighed og digitalt indhold. Foruden MarketingCast underviser hun desuden løbende på bl.a. KEA i København, IBA og IBC i Kolding.

Rikkes oplæg til MarketingCast 2016

Sådan gør du dit website effektivt med brugervenligt indhold

Du har lagt strategien. Målgruppen kender du nogenlunde. Nu skal der laves relevant indhold til dit website og andre digitale kanaler. Men her rammes du af den hårdtslående sandhed: Op mod 75 % af alt digitalt indhold fejler!

Størstedelen af det indhold, der bliver skabt i dag er usynligt for målgruppen, svært at navigere i, ulæseligt på en skærm og på andre måder bruger-uvenligt.

Det er hjerteskærende at tænke på alt det hårde arbejde, der hver dag bliver spildt, når virksomheder forsøger at levere relevant, værdifuldt og engagerende indhold.

Den gode nyhed er, at det behøver ikke være sådan for dig. Du kan nemt lære at gøre dit indhold effektivt – og det er slet ikke så svært, når du kender de små tricks!

I Rikke Marie Søegaards oplæg får du nøglen til at forstå din målgruppes adfærd online, og en række helt lavpraktiske tips til at gøre dit indhold:

  • Synligt
  • Læsevenligt
  • Brugervenligt
  • Delevenligt

Et oplæg spækket med eksempler og praktiske tips, du kan gå hjem og bruge i din egen markedsføring med det samme!